MEGOLDÁS
A kutatási eredményeinket egy design credóban foglaltuk össze, amely súlyozott szempontrendszer alapján jelölte ki a megvalósításra váró formatervezési- és grafikai feladatokat. A négy hónapig tartó kutatás alapján világosan kirajzolódott néhány új piaci igény: a belső papírcső (duda) nélküli, de a megszokottnál akár háromszor hosszabb papírral rendelkező tekercsek létrehozása. A felhasználók visszajelzései alapján jöttek létre a hagyományos toalettpapírok csomagolásától eltérő grafikai tervek is, hogy ne legyen “ciki” hazaballagani a termékkel vásárlás után. Emellett a koncepció része, hogy a csomagolás később fürdőszobai tárolóként is használható. Az Ooops!-szal egyre több környezettudatos, új ötletek és fejlesztések iránt elkötelezett higiéniai termékhasználó figyelmét szeretnénk felkelteni a márka iránt. Fontos és jövőbeni termékfejlesztéseinket megalapozó koncepció született az újragondolt toalettpapír csomagolásból.
EREDMÉNY
Két nemzetközi designversenyen, az A’ Design Awardon és a Penta Awardon is bronzminősítéssel díjazták a Vajda-Papír Ooops! márkának készített toalettpapír-csomagolásunkat.