Back to all cases

A kevesebb néha több

Egy pályaválasztási kampány mosolygó felvételizők nélkül? Igen, a METU-val lehetséges!
Csak egy jó oxymoron kell hozzá.

Ügyfél

Fő feladat

Kategória

Projekt időtartama

FELADAT

A Metropolitan Egyetem új szlogenjének és a 2019/20-as felvételi kampány koncepciójának megalkotása az új myBrand oktatási módszerre alapozva. A myBrand egy Magyarországon egyedülálló, progresszív képzési rendszer, ami a hallgató egyéni fejlődésére koncentrál inspiráló és támogató közegben, azzal a céllal, hogy a hallgató szakmai portfóliójában megjelenő valós tapasztalatokkal és magabiztosan lépjen ki a munkaerőpiacra, és sikeresen tudjon alkalmazkodni a folyamatosan változó munkaerőpiac kihívásaihoz. A kampány fő célja a METU spontán ismertségének növelése és pozicionálásának erősítése volt.

KIHÍVÁS

A kihívás abban rejlett, hogy miképp tudunk egy olyan koncepciót megalkotni, ami nem idegen az egyetem korábbi kommunikációjától és egyben lefedi a myBRAND egyediségét, és az oktatási módszer értékeit emeli ki.

MEGOLDÁS

A versenytársak eddigi kommunikációját is figyelembe véve, a myBrand előnyeit kiemelve, az itthoni felsőoktatási intézmények kommunikációitól eltérően, oxymoronokra építő szöveges koncepciót dolgoztunk ki. A kreatív anyagokon látható kérdések szembe állítják az általános oktatási rendszerről kialakult nézeteket a METU myBrand oktatási módszerével. Egyszerű, elegáns, figyelemfelkeltő megoldás volt, a kommunikáció során pedig influencereket is bevontunk, akik a saját stílusukban, a felvételizőket releváns módon megszólítva mutatták be a myBrand oktatási programot.

KIVITELEZÉS/EREDMÉNY