Back to all cases

Van megoldásunk minden esetre!

Ördög Nóri az Ooops! márkanagykövete megmutatta, mit rejlik a Minden esetre! szlogen mögött

Ügyfél

Fő feladat

Kategória

Projekt időtartama

KIHÍVÁS

Az Ooops! korábbi reklámfilmjeiben, kampányaiban a termékeket hagyományos módon mutatták be, a “Minden esetre!” szlogenben rejlő lehetőségek nem lettek teljesen kihasználva. A márkának szüksége volt egy frissítésre, új image filmekre, egy új arcra, hogy tovább haladjon a szerethető márkává válás útján.

MEGOLDÁS

A kampányhoz az egyik legnépszerűbb magyar hírességet választottuk, Ördög Nórit, aki tökéletesen megszemélyesíti a márkát, a kreatív és szerethető anyukát. A koncepcióban az Ooops! szlogenjét keltettük életre, és a “Minden esetre” szókapcsolatot új tartalommal töltöttük meg. Olyan szituációkat mutattunk be, melyekben a legkiszámíthatóbb felhasználási módok helyett új, szokatlan esetekben tudjuk használni a terméket. Ezek hol viccesek, hol egy-egy tematikához kötődtek,de lehetnek váratlan kis gondok, amiket meg kell oldani. Ördög Nóri ezekben a szituációkban személyesen bukkant fel egy család nappalijában teljes gálaruhában. Olyan hétköznapi családokat mutattunk meg, akikkel nem hétköznapi dolgok történnek. Ilyen az, ha például egy sugárzó híresség besétál az ajtón, és a család balul elsült próbálkozásaira különleges megoldásokat kínál egy egyszerű termékkel, amely valószínűleg mindenkinek az otthonában megtalálható.

KIVITELEZÉS/EREDMÉNY