Back to all cases

Felelős gazdivá váltunk Drontival!

Szórakoztató és egyben edukáció videósorozat bélférgesség témában? Igen! Mi megcsináltuk!

Ügyfél

Fő feladat

Kategória

Projekt időtartama

A BRIEF

A Dontal márka újrapozícionálása, új kommunikációs stratégia megtervezése, éves online kampányok menedzselése.

KIHÍVÁS

Hogyan tálaljuk a bélférgesség megelőzésének témáját az emberek számára fogyasztóbarát módon? Milyen eszközzel tudjuk felhívni erre a fontos témára a fiatalok figyelmét?

MEGOLDÁS

A nehéz témára egyszerű megoldást hoztunk: megszemélyesítettük a problémát, és megszületett Dronti, a mesefigura kutyus, akinek a férgesség ciki, nem cuki! A kampány során az ő segítségével vezettük be a tudatos gazdi fogalmát. Edukatív, ám egyben szórakoztató social média aktivitásokat, nyereményjátékokat és online videósorozatot készítettünk. Célzott Google, YouTube és Facebook hirdetési kampányt dolgoztunk ki és menedzseltük, saját YouTube-csatornát indítottunk a felelős gazdiknak, ahol az örökbefogadástól kezdve élőben követtük végig Yoko kutyánk történetét, és segítettünk főszereplő gazdinknak, Laurának felelős gazdivá válni! Kutyatréner szakértőnkkel számos fontos nézőpontra is felhívtuk a figyelmet videósorozatunkban.

KIVITELEZÉS/EREDMÉNY