Back to all cases

Egy fjordisztikus nyereményjáték!

Egy hagyományos AP-kód-feltöltős promóciós kampányból rekordszámú részvételt és jelentős eladásnövelést értünk el Ördög Nóri segítségével

Ügyfél

Fő feladat

Kategória

Projekt időtartama

A BRIEF

Két hónapos vásárlásösztönző promóció szervezése és lebonyolítása az Ooops! számára, minden évben ősszel. A játék célja az Ooops! termékek vásárlását igazoló blokkok gyűjtése volt, melyeket az általunk fejlesztett promóciós microsite-ra kellett feltölteni a regisztráció során.

MEGOLDÁS

2019-ben Ördög Nóri volt a márkanagykövetünk az egész éves aktivitások során, és ahogy a reklámfilmeket, így ezt promóciót is az ő személyre szabtuk. Mivel köztudott, hogy családjával nagyon szeretnek utazni és pont a promóció előtt jártak Észak-Európában és megszerették Norvégiát, így fődíjunk desztinációja a fjordok hazája lett: a szerencsés család egy norvég hajóútra utazhatott. A nyolc hetes promóció alatt több száz napi és heti egyéb nyeremény talált gazdára.

KIVITELEZÉS/EREDMÉNY

Rekordszámú, 12 000 kódfeltöltés 8 hét alatt!