Social média és PR kommunikáció
A FELADAT
A HE-DO B. Braun Gyöngyös NB I-es férfi-kézilabdacsapat kommunikációs stratégiájának kidolgozása, a csapat ismertségének növelése Heves megyében, a régióban, és az országban, újabb szurkolók toborzása, a helyi szurkolói közösség építése, a csapat erőteljesebb megjelenése különböző CSR-programokban, a klub hivatalos Facebook-oldalán a követők számának növelése.
MEGOLDÁS
Megterveztük a csapat új logóját, közönségszavazással kiválasztottuk az új kabalaállatot, weboldalt terveztük, PR-kommunikációt indítottunk, számtalan új tartalmat hoztunk létre, aktív párbeszédet építettünk ki a játékosok és szurkolók között, Facebook-stratégiát, részletes eseménynaptárat készítettünk, különböző nyereményjátékokat indítottunk a csapat Facebook-oldalán, sőt bevezettük és megvalósítottuk a meccsekről történő élő tudósításokat.
KIVITELEZÉS/EREDMÉNY
A Gyöngyösi Kézilabda Klub hivatalos Facebook oldalán a követők száma 2500 fővel emelkedett, a hazai NB I-es mérkőzéseken szinte kivétel nélkül teltház előtt kézilabdáztak a játékosok, ami jelentős bevételnövekedést jelentett a klubnak.