BrandFestival Youth saját rendezvénysorozat megalapítása
PROJEKT
2018-ban indult el a BrandFestival Youth, mellyel a fiatalabb generáció felé is nyitottunk. Ez az értékteremtő rendezvénysorozat kritikus gondolkodásra inspirálja a fiatal generáció tagjait. Egy platform, ahol olyan aktuális égető témákat boncolgatunk, melyek rengeteg társadalmi kérdést vetnek fel. Egy interaktív fórum, ami a szabad véleménynyilvánítást támogatja. Minden BrandFestival Youth-szal az célunk, hogy az este végén minden résztvevő egy saját megfejtéssel távozzon, mindenki egy saját üzenettel menjen haza.
KIVITELEZÉS/EREDMÉNY
A Budapest Music Center teltházas, 500 fős konferenciatermében kerekasztal-beszélgetés, Youth-talkok, külföldi és hazai szakértők, és sokszínű nézőpontok bemutatása várta a fiatalokat.
A 2018-as rendezvény témája a jövő technológiája volt, az, hogy milyen hatással van a jelenre. A népszerű Black Mirror sorozat jóslatait jártuk körbe meghívott vendégeinkkel: Sebestyén Balázzsal, Szirmai Gergővel, Kemény Zsófival, Dr.Aczél Petrával és Dr.Gulyás Péterrel.
A 2019-es rendezvényünkön a klímahelyzetről, klímaszorongásról beszélgettünk, vitáztunk meghívott vendégeinkkel. A téma egyik élharcosa, Puskás Peti, a szélsőséges és szórakoztató véleménynyilvánító Hajós András, nagyvállalati oldalról a Hell képviseletében Pantl Péter, médiaoldalról a tudatos lapszám kapcsán Alberti Petra, a JOY főszerkesztője, illetve a szakértők; Molnos Zselyke, az Ökopszichológiai Intézet vezetője, Garamszegi László Zsolt, az Ökológiai és Botanikai Intézet igazgatója vett részt az egész estés programon. Külföldi előadóink Ngima Nuru Sherpa és Lhapka Tenzing Sherpa voltak. A generáció hangját pedig a Fridays For Future aktivistája, Ürge Dóra képviselte. Művészeti oldalról a Margó Irodalmi Fesztivál az Umami – Apokalipszis, most? kötettel volt jelen, és Simon Márton slammelt a színpadon a témában.