A ti:me Agency által fejlesztett koncepciót a neves A' design Awards-on díjazták.

Nemzetközi design versenyen, az A’ Design Award mezőnyében díjazták bronz minősítéssel a magyar tulajdonú Vajda-Papír Ooops! márkájához készített toalettpapír csomagolást. A formabontó csomagolást a ti:me Agency-vel közösen fejlesztette ki a cég.

„Nem brief alapján dolgoztunk, hanem a klasszikus terméktervező módszerekkel lépésről-lépésre teljesen az alapoktól mértük fel az aktuális igényeket. Céljaink között szerepelt az elvárható termékelőnyökön túli vásárlást befolyásoló tényezők megismerése, a környezettudatos gyártás optimalizálása és a rendelkezésre álló üzemi technológia maximális kihasználása. A kutatási eredményeinket egy design credóban foglaltuk össze, amely súlyozott szempontrendszer alapján jelölte ki a megvalósításra váró formatervezési- és grafikai feladatokat” - nyilatkozta Kollmann Áron, a ti:me Agency ügyvezető igazgatója.

A négy hónapig tartó kutatás alapján világosan kirajzolódott néhány új piaci igény: a belső papírcső (duda) nélküli, de a megszokottnál akár háromszor hosszabb papírral rendelkező tekercsek létrehozása. A felhasználók visszajelzései alapján jöttek létre a hagyományos toalettpapírok csomagolásától eltérő grafikai tervek is, hogy ne legyen “ciki” hazaballagani a termékkel vásárlás után. Emellett a koncepció része, hogy a csomagolás később fürdőszobai tárolóként is használható.

Fő gyártói márkánkkal, az Ooops!-szal egyre több környezettudatos, új ötletek és fejlesztések iránt elkötelezett higiéniai termékhasználó figyelmét szeretnénk felkelteni márkánk és vállalatunk iránt. Fontos és jövőbeni termékfejlesztéseinket megalapozó koncepció született az újragondolt toalettpapír csomagolásból. Az pedig külön szívet melengető számunkra, hogy ezt még a világ egyik neves designverseny zsűrije is díjazta” – tette hozzá Varga Orsolya, az Ooops! márka marketing managere.

 

Alkotók

Kreatív director: Kollmann Áron
Senior account manager: Ungvári Tímea
Team leader: Buzási Szilveszter
Account manager: Budai Petra
Copywriter: Henzler Anna
Graphic designer: Fiertelmeister Anita és Orosz Attila
3D artist: Varga Tibor

 

Forrás: Kreatív Online