A Budapesti Metropolitan Egyetem szövegben erős kampánnyal igyekszik felkelteni az idén felvételiző középiskolások figyelmét. A ti:me Agencyvel közösen készült a kampány.

Bő egy hónapig lehet még jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre, és ahogy az ilyenkor lenni szokott el is árasztották a busz, metró- és villamosmegállókat a különböző egyetemek, főiskolák hirdetései. Ezek között jelentek meg a Budapesti Metropolitan Egyetem plakátjai is, amelyeknek idén a szöveg áll a középpontjában.

A METU idei kreatívkoncepciója az egyetem fő márkaüzenetére, a myBRAND elnevezésű oktatási módszerére épül. „A myBRAND-del itthon elsőként egy nagyon más szemléletű, az egyéni fejlődésre koncentráló, kooperatív oktatási modellt vezettünk be. Azt gondoltuk, hogy ennek az egyediségnek a kampányunk koncepciójában is meg kell mutatkoznia. Ezért döntöttünk idén a kicsit bevállalósabb, a hazai felsőoktatási marketingkommunikációban még nem jellemző copy heavy irányzat mellett” – mondta a projektről Gyürky Júlia, a METU marketing és kommunikációs igazgatója, aki ezzel arra utalt, hogy az új kampányban a hirdetés lelke a szöveg.

„A METU nemrég köztereken is megjelent plakátjain nem használ háttérképet sem, hanem csak fiatalos, élénk háttérszíneken megjelenő oximoronokkal operál” – írják a közleményükben.

„Látszólag egymást kizáró fogalmakkal akartuk felkelteni a középiskolás diákok kíváncsiságát. Kutatásokból tudjuk, sokukban az a kép él az egyetemről, hogy az unalmas, évekig egy előadóban ülve kell hallgatniuk az oktatóikat, és hogy nem tudnak gyakorlati tudást szerezni. Ezekkel a sztereotípiákkal akartunk szembe menni, és egyúttal megmutatni, hogy a METU-n biztosan nem ilyen típusú képzéssel várjuk a minket választó diákokat. Hiszen a mi oktatási módszerünk lehetővé teszi, hogy élmény legyen a tanulás, hogy ne hallgatóként, hanem alkotóként élje meg a diák az egyetemi éveit, vagy hogy valós piaci feladatokon gyakoroljon a tanulmányai alatt.” – magyarázta Gyürky Júlia.

“A METU ti:me Agencyvel közösen kidolgozott kreatívkoncepciójában fontos szempont volt a konkrét, érthető, egyszerű üzenetek megfogalmazása. Az oximoronokkal igyekeztek a középiskolás diákok elvárásaira és félelmeire reflektálni, és kíváncsivá tenni őket a METU képzései iránt.” - nyiltakozta Grundmann Fanni, a ti:me Agency account managere.

Grundmann Fanni, account manager, ti:me Agency